بهاران

this weblog is the reason to console my heart and my soul

بهاران

this weblog is the reason to console my heart and my soul

تو این روزا ما ادما گل نمی دیم به دست هم

از یادمون داره می ره دلتنگی های دم به دم

این روزا دیگه همه جا صحبت بی وفایی

ورد زبون ادما تنهایی و جدایی

هر کی به فکر خودشه همدلی معنا نداره

حتی دیگه بی بهونه عشق میره تنهات میذاره

یکی بیاد داد بزنه که دوره دوره وفاست

دشمنی معنا نداره دنیا پر از صلح و صفاست

من می مونم تا که نگم عشق دیگه بی دووم شده

من می مونم تا که نگم دوره عشق تموم شده

من می مونم تا که بگم دوست داشتن هم حقیقته

برای اعتبار عشق همین خودش غنیمته

یکی بیاد یکی بیاد تا اخر عاشق بمونه

دل زده و خسته نشه دل کسی رو نشکونه

من می مونم تا بدونم عاشق و با وفا کیه؟!!!!!!!!

تا که دیگه کسی نگه یک دل با صفا چیه؟!!!!!!!

 

متاسفانه این دوره زمونه اکثر مردم این جورین دیگه همه فکر خودشونند یا می خواهند تو کار بقیه فوضولی کنند .اکثرا بی وفا یا نامرد شدند.

من تصمیم گرفتم اینجوری نباشم . تصمیم دارم نگذارم هیچ کسی توی کارم و زندگیم فوضولی کنند

میخواهم جلوی همچین ادمایی رو بگیرم

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ب.ظ http://behtarinsite.blogsky.com

در کارت موفق باشی(جلوی آدمای فضول رو گرفتن)

نیما دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:43 ب.ظ http://eshghenima.blogsky.com/

mishine
salam vaghean sherat be del

علی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ب.ظ http://ddn.blogsky.com

سلام ناناز
کجایی ؟
تنبل شدی آپ نمی کنی؟
منتظر نوشته های قشنگت هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد