بهاران

this weblog is the reason to console my heart and my soul

بهاران

this weblog is the reason to console my heart and my soul

سلام و شروعی دوباره با فروغ

به افتاب سلامی دوباره خواهم داد




به افتاب سلامی دوباره خواهم داد

به جویبار که در من جاری بود

به ابرها که فکرهای طویلم بودند

به رشد دردناک سپیدارهای باغ که با من

از فصل های خشک گذر میکردند

به دسته های کلاغ

که عطر مزرعه های شبانه را

برای من به هدیه می اوردند

به مادرم که در ایینه زندگی میکرد

و شکل پیری من بود

و به زمین که شهوت تکرار من درون ملتهبش

از تخمه های سبز می انباشت سلامی دوباره خواهم داد

می ایم می ایم می ایم

با گیسویم ادامه ی بوی زیر خاک

با چشمهایم تجربه های غلیظ تاریکی

با بوته ها که چیده ام از بیشه های ان سوی دیوار

می ایم می ایم می ایم

و در استانه ی پر از عشق میشود

و من در استانه ی به انها که دوست میدارند

و دختری که هنوز انجا

در استانه ی پر از عشق ایستاده سلامی دوباره خواهم داد





سلام
سلام مجدد و بازگشت مجدد

سال نو مبارک امیدوارم سالی توام با سلامتی و سعادت و سالی سرشار از عشق در کنار خانواده داشته باشید

یا حق تا بعد........
نظرات 2 + ارسال نظر
sara پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ق.ظ

salammmmmmmm
ayde shoma ham mobarak
omidavaram shoma ham sali sarshar az eshgh dashteh bashid
shoroet khili khob bood ba shery az forogh

eyvaaaaaaal
babay

علی مطهری یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.delmooyeh.blogfa.com

سلام دختر خوب سال نو شما هم مبارک وب زیبایی داری باز هم بنویس منتظر آثار زیبای شما خواهم بود . مرسی به آقا وحید گل هم سلام برسان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد